- Raport z analizy dotyczącej wprowadzenia Marki lokalnej na obszarze Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej
- Załącznik nr 1 Ankieta lidera Marki lokalnej (wzór)
- Załącznik nr 2 Prezentacja Marka lokalna
- Załącznik nr 3 Ankieta – wywiad indywidualny (wzór)
- Raport z konsultacji społecznych Marki lokalnej obszaru Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej
- Koncepcja budowania Marki lokalnej dla obszaru LGD Ziemi Człuchowskiej
- Załącznik nr 1 Specyfikacja pod kątem koncepcji znaku słowno-graficznego
- Załącznik nr 2 Katalog potencjalnych użytkowników znaku
- Załącznik nr 3 Kryteria merytoryczne dla poszczególnych kategorii produktów
- Regulamin Znaku Promocyjnego
- Załącznik nr 3 Kryteria merytoryczne
- Załącznik nr 4 Wniosek o przyznanie prawa do używania i posługiwania się Znakiem Promocyjnym
- Załącznik nr 5 Umowa licencyjna na używanie i posługiwanie się Znakiem Promocyjnym
- System identyfikacji wizualnej (Księga znaku)
- Plan wdrożenia Marki lokalnej
- Załącznik nr 1 Proces wdrażania marki lokalnej
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” |
Odwiedź portal KSOW – www.ksow.pl
Zostań Partnerem Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich