usprawiedliwionej nieobecności pracownika – stanowisko – Specjalista ds. rozliczania i administracji.
Miejsce świadczenia pracy i dane kontaktowe:
Miejsce wykonywania pracy: Biuro Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Ziemi Człuchowskiej,
ul. Ogrodowa 26, Debrzno, tel. 598335930, e-mail. biuro@lgdzc.pl, www.lgdzc.pl.
Stanowisko pracy:
Specjalista ds. rozliczania i administracji
Wymiar czasu pracy, rodzaj i termin zatrudnienia:
Praca będzie świadczona w wymiarze pełnego etatu (1/1).
Podstawę prawną nawiązania stosunku zatrudnienia stanowić będzie umowa o pracę na czas
usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
Proponowany termin zatrudnienia: od 1 marca 2023 r. – praca na zastępstwo na czas
usprawiedliwionej nieobecności pracownika do 31 marca 2024 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie rozliczeń projektów zgodnie z procedurami i wymogami instytucji udzielających dofinansowania – wnioski o płatność.
- Monitorowanie zmian w procedurach, wytycznych i innych regulacjach mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu.
- Bieżąca współpraca z instytucją rozliczającą, partnerami projektu.
- Udzielanie potencjalnym beneficjentom podstawowych informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie oraz rozliczania pomocy finansowej.
- Przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o przyznanie dofinansowania w ramach działania Wdrażanie LSR.
- Prowadzenie rejestru udzielonego doradztwa.
- Archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektów realizowanych przez LGD Ziemi Człuchowskiej.
- Poszukiwanie źródeł finansowania projektów wspierających rozwój obszarów wiejskich.
- Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz niezwłoczne przekazywanie korespondencji przychodzącej Kierownikowi Biura celem zadekretowania.
- Rozprowadzanie przesyłek wewnątrz i na zewnątrz Biura LGD.
- Obsługa interesantów oraz potencjalnych wnioskodawców w ramach programu PROW 2014-2020, RLKS 2021-2027
- Opieka nad grantobiorcami w zakresie rozliczania grantów, monitorowania, kontroli.
- Organizacja zakupu materiałów biurowych – współpraca z firmą dostarczającą materiały biurowe.
- Przygotowanie posiedzeń władz Stowarzyszenia.
- Organizacja, spotkań, konferencji, szkoleń.
- Współpraca z kontrahentami w zakresie obsługi LGD Ziemi Człuchowskiej.
- Prowadzenie rejestru delegacji służbowych.
- Aktualizacja podstawowych informacji znajdujących się na stronie internetowej LGD.
- Udział w wydarzeniach promocyjnych (targi, konkursy, spotkania itp.).
- Archiwizacja dokumentów Stowarzyszenia.
- Pełnienie zastępstwa za wskazanego pracownika biura podczas jego nieobecności w pracy.
- Pomoc w realizacji innych działań biura i wykonywanie zadań powierzonych przez Prezesa, Zarząd Stowarzyszenia.
Wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych (pakiet Office).
- Roczny staż pracy na podobnym stanowisku.
Wymagania pożądane:
- Wyższe, preferowane specjalności związane ze stanowiskiem pracy (administracja, ekonomia, zarządzanie, itp.).
- Umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy.
- Komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Punktualność i dyspozycyjność.
- Odpowiedzialność i rzetelność.
- Znajomość problematyki i doświadczenie w zakresie realizacji projektów przy udziale środków
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość dysponowania własnym samochodem do celów
służbowych.
Warunki pracy na stanowisku:
- Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
- Praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym świetle.
- Pomieszczenia biurowe usytuowane na parterze budynku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy.
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe i staż
- Oświadczenie kandydata o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Oświadczenia, życiorys zawodowy, list motywacyjny i kwestionariusz dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie powinny być własnoręcznie podpisane.
Kopie dokumentów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez kandydata. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim, w formie umożliwiającej ich odczytanie.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 15.02.2023 r. do godz. 15:00
(w przypadku wysłania dokumentów pocztą tradycyjną, liczy się data wpływu do LGD) w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Ziemi Człuchowskiej, ul. Ogrodowa 26, Debrzno w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – Specjalista ds. rozliczania i administracji”.
Dodatkowe informacje:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach:
1.Ocena formalna ofert. Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia warunków określonych
w ogłoszeniu.
Zostaną odrzucone formalnie oferty, które:
– zostały złożone po terminie lub w sposób niezgodny z ogłoszeniem,
– nie zawierają wymaganej w treści ogłoszenia dokumentacji,
– zostały złożone przez osoby niespełniające wymagań.
2. Postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez:
– zatwierdzenie przez Zarząd listy kandydatów, którzy spełniają wymagania
formalne określone w ogłoszeniu o naborze i ocenę merytoryczną złożonych dokumentów
aplikacyjnych,
– rozmowę kwalifikacyjną.
3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną
powiadomieni mailowo lub telefonicznie.
4. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zatwierdzonymi przez Zarząd zostanie
przeprowadzona w siedzibie LGD w wyznaczonym terminie.
5. Rozmowa kwalifikacyjna polegać będzie na udzieleniu przez kandydata odpowiedzi na pytania
dotyczące w szczególności:
a) Wiedzy z zakresu funduszy UE, w szczególności Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, Wspólnej Polityki Rolnej.
b) Znajomości problematyki LEADER oraz zasad funkcjonowania LGD.
c) Ogólnej znajomości działalności i funkcjonowania organizacji pozarządowych.
6. Informacja o wynikach naboru zamieszczona zostanie na stronie internetowej LGD nie później
niż w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury
naboru w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
7. Na żadnym z etapów procedury naboru kandydatom nie przysługują odwołania.
8. Zastrzega się prawo do nie wybrania żadnego kandydata.
Do pobrania: